Anna (Notarieel Secretaresse)

Anna zit momenteel in het derde jaar van haar Bachelor Notarieel Recht. Ze heeft ruim een half jaar gewerkt als Callcenter Medewerker bij een rechtsbijstandsverzekeraar. Hier is zij verantwoordelijk geweest voor het telefoonverkeer, doorverbinden van cliënten naar Juristen en het aanmaken van terugbelverzoeken en notities. Anna is op zoek naar een baan dat aansluit bij haar studie. Zij zou graag haar eerste stappen willen zetten binnen het notariaat als Notarieel Secretaresse / Notarieel Medewerker. Ze heeft een grote passie voor het Onroerend Goed en het Personen- en Familierecht. Zij heeft geen voorkeur voor een klein, middelgroot of groot kantoor. Anna vindt het belangrijk dat een kantoor bereid is om tijd in haar te steken, zodat ze alle kneepjes van het vak kan leren. Na haar Bachelor wilt zij graag nog de Master Notarieel Recht volgen.

 

Anna is een enthousiaste student die niet kan wachten om haar kennis in praktijk te brengen. Zij wil graag goed werk leveren en zet zich dan ook altijd voor de volle 100% in. Daarnaast controleert ze haar werk altijd dubbel op spellingsfouten. Persoonlijke ontwikkeling staan bij haar hoog in het vaandel. Zo heeft ze in het verleden taallessen gevolgd om haar taalkennis bij te spijkeren en met resultaat. Ze heeft namelijk op haar taaltest bovengemiddeld gescoord! In Anna haar vrije tijd spendeert ze graag tijd door met haar vriendinnen en vriend.

 

Anna heeft een maand opzegtermijn en is voor drie dagen in de week beschikbaar. Haar salarisindicatie bedraagt € 2.200,- bruto per maand op fulltime basis.       

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het telefoonverkeer;
  • Cliënten te woord staan;
  • Cliënten doorverbinden met de Jurist;
  • Terugbelverzoeken en notities aanmaken.

Functie

Notarieel Secretaresse

Leeftijd

20

Woonplaats

Amsterdam

Salaris

€2.000 tot €2.500

Opleidingsniveau

WO

Talenkennis

Nederlands en Engels uitstekend in woord en geschrift

Computervaardigheden

Lotus Notes, JWP, MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook